Wstęp


Chcę was wprowadzić do mojej książki pt: „Trudna Sprawa”. Jest to opowieść o twardej, pewnej siebie policjantce Kate Fox (28l), która pracuje w wydziale kryminalnym. Od lat na jej punkcie ma obsesje pewien szef mafii - Sroka, który obiecał się zemścić na kobiecie. Jej życie komplikuje się z każdym nadchodzącym dniem. Co się wydarzy? Sprawdźcie sami!


 

 

Na wstępie chcę zaznaczyć, że akcja dzieje się w Krakowie (moim rodzinnym mieście), dzielnice są prawdziwe, ale wszelkie nazwy(ulic, osiedli,komisariatów, barów, itp.) są przypadkowe, albo wymyślone przeze mnie.  Postacie mają imiona zagraniczne,  ponieważ stwierdziłam, że nie chcę nikogo urazić.

Ta historia jest całkowicie wymyślona przeze mnie. Książka jest dla osób +16 lat (zawiera tam sceny przemocy i przekleństwa) 

Z góry przepraszam Was za moje literówki i błędy.

Pozwolę sobie czasem zamieszczać NOWOŚCI i PROPOZYCJE ze świata książek (raz na miesiąc, może nawet co dwa miesiące). Jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną i innymi nowościami to wystarczy napisać, a postaram się zamieścić Wasze propozycje w przyszłości.

Pozdrawiam!

Komentarze