Zawsze podziwiałam pisarzy i ich dzieła (zwłaszcza Ericę Spindler, Alex Kavę oraz Brendę Novak). Ta pierwsza, a raczej jej cudowny kryminał romantyczny pt: „Ukarać Zbrodnię”, który przez przypadek trafił w moje ręce zainspirował mnie do amatorskiego pisania własnych kryminałów(mam już ich kilka w swoim biurku). Z początku było to pisanie dla zabawy i relaksu. Jednak z czasem zrozumiałam, że pisanie jest pasją i odskocznią od codzienności. Pozwala mi wykazać się twórczością oraz kreatywnością . Jest swego rodzaju ucieczką w głąb siebie i tym co naprawdę lubię robić.

Dlaczego krayminały "romantyczne"?

Jak już wspomniałam od kilku lat jestem fanką książek Erici Spindler i jej stylu pisania. Również od zawsze lubiłam seriale i programy kryminalne.

Nie liczę, że Wam się spodoba (jest to moja ucieczka od problemów i codziennego życia), ale może kilka osób zaciekawią moje opowiadania i zachęcą do pisania własnych historii (z czego bym się bardzo cieszyła).

Pozdrawiam!

Komentarze